OPPGAVE

Vi fikk i oppdrag å levere en innholdskampanje for Nøsted & og deres Trygg-kjetting.

To artikler skulle produseres, publiseres og distribueres på ATs digitale plattformer, som en del av kampanjen «Vinterhjelpen».

Hovedbudskapet som ble formidlet i den første saken var bruddgarantien til Trygg-kjetting. Hvorfor har de det, og hvordan kan de ha det? Den påfølgende saken omhandlet Trygg-kjettingens sterke posisjon i Nord-Amerika, og om hvordan Mandals-bedriften har et fast grep om utviklingen.

GJENNOMFØRING

For begge artiklene hadde vi følgende publiserings- og distribusjonsløp:

  • Låst posisjon høyt oppe på AT.nos forside de første dagene etter publisering.
  • Målrettet Facebook-kampanje med fire vinklinger mot ATs egne målgrupper, samt interessebaserte.
  • Generisk post på AT.nos Facebook-side.
    Plassering i ATs nyhetsbrev.

NØKKELTALL

  • Lesertall artikkel 1: Artikkelen om bruddgaranti har blitt lest 15 291 ganger med en lesetid på over seks minutter
  • Lesertall artikkel 2: Artikkelen om Nord-Amerika har blitt lest 10 300 ganger med en lesetid på over fire minutter.
  • Målrettet Facebook-kampanje: Annonsene har blitt vist 99 000 ganger til 57 000 personer.
  • Generisk post på AT sin Facebook-side: Oppnådde en rekkevidde på 21 500 personer.
  • Engasjement: Artikkelen har blitt delt 257 ganger, fått 23 kommentarer og 336 innleggsreaksjoner på Facebook