
«Guttene i Native Media fikk relativt frie tøyler, og kom opp med en super idé på en kampanje som har skapt masse oppmerksomhet på flater vi ellers ikke er på, i tillegg til de mer tradisjonelle kanalene. Vi er veldig fornøyde med den jobben de har gjort for oss.»
Pia Kathrine Løseth – Kommunikasjonssjef

«For oss i Truck & Trailer var konseptet Content Marketing helt nytt. Vi er helt overveldet over effekten historiene har hatt. Atle i Native Media har gjort en knalljobb, og artiklene han har skrevet om oss har fått mer og bedre respons enn vi turte håpe på.»
Mari Mathisen – Marketing & Communication
Innholdsproduksjon
Vi finner dine sterkeste sider. Deretter skreddesyr vi tekst og bilder i samråd med deg, og hjelper deg med å få presentert din identitet, dine løsninger eller dine produkter.
Sosiale medier
Vårt fokus er ikke nødvendigvis å nå ut til flest mulig, men å nå ut til de rette personene. Vi hjelper deg med Facebook, Instagram, Messenger, LinkedIn og Google annonsering.
Native advertising
For å lage gode Native Advertising kampanjer så må du kjenne målgruppens behov, og lage innhold som speiler dette. Dette kan vi hjelpe deg med.
Foto og dronefilming
Flere og flere etterspør dronefilming. Vi tar etterspørselen på alvor, og har anskaffet oss racingdroner for spektakulær filming fra luften.
Et utvalgt av våre prosjekter
Les og se hvordan vi har samarbeidet med et utvalg av våre kunder.
Grønnere, raskere og billigere med Color Line.
Native Media fikk i oppdrag å levere en to native-saker for Color Line høsten 2019, der beslutningstakere i logistikk- og transportbransjen var målgruppen. Hovedbudskapet var informere om et helt nytt
Nordre Follo – livet i en ny storkommune
I forbindelse med sammenslåingen av Ski og Oppegård kommune skulle Nordre Follo kommune produsere og distribuere et informasjonsmagasin til alle 60 000 innbyggere i den nye storkommunen. Innholdet skulle også
Nøsted – Stålkontroll på kjettingen
Vi fikk i oppdrag å levere en innholdskampanje for Nøsted & og deres Trygg-kjetting. To artikler skulle produseres, publiseres og distribueres på ATs digitale plattformer, som en del av