Native Media fikk i oppdrag å levere en to native-saker for Color Line høsten 2019, der beslutningstakere i logistikk- og transportbransjen var målgruppen. Hovedbudskapet var informere om et helt nytt rutetilbud ble lansert høsten 2019.: Med kombinasjonen tog fra Verona til Kiel og båt fra Kiel til Oslo, vil kunden
Nøsted – Stålkontroll på kjettingen
Andreas Nergaard2020-03-13T21:33:45+01:00Vi fikk i oppdrag å levere en innholdskampanje for Nøsted & og deres Trygg-kjetting. To artikler skulle produseres, publiseres og distribueres på ATs digitale plattformer, som en del av kampanjen «Vinterhjelpen». Hovedbudskapet som ble formidlet i den første saken var bruddgarantien til Trygg-kjetting. Hvorfor har de det, og hvordan
Follo Ren
Andreas Nergaard2020-03-13T21:34:02+01:00Native Media fikk i oppdrag å levere en innholdskampanje for Follo Ren høsten 2019, der innbyggere i Oppegård kommune var målgruppen. Hovedbudskapet som skulle formidles var: Vi kaster for lite av matavfallet vårt i den grønne posen, og at det tar svært kort tid å gjøre dette korrekt. Vi bestemte